S_E_KLM sadecegokce vallaha bünye diyorum ben canım çok fazla doğum kilolarını veren ve veremeyen anneler var ben 2 sene oldu yok veremedim pazartesi diyetisyene başlicam artık anca öyle gidicek heralde kilolarım 😂
sadecegokce S_E_KLM ayy inşallah güzel sonuçlar alırsın 💕 bakalım ben de düşünüyorum diyetisyene gitmeyi
Ozgeruya sadecegokce 1 yaşındayız bende tüp bebekle hamile kaldim 2 sene sonra 72 ile hamile kaldim 80 le dogurdum şuan 57 kiloyum kızım çok hareketli bide ben dikkat ettim az yiyip sık sık yedim bol su ictim
sadecegokce Ozgeruya ne güzel 👍 biraz da iğneler şişiriryor sanırım ben çok fazla iğne ilaç kullandım 😔