Ayycann
Vallahi çocuğa göre ve oh çekmekten beklentinize göre değişir. Benim oğlum 9.5 aylık, yeni emeklemeye başladı ve şimdilik yarı oh be dedim çünkü kucağımdan indi ve kendi halinde dolaşıp oynayıp duruyor bütün gün. Sürekli korkuturlardı emeklemeye yürümeye başlayınca yandın diye ama ben evi olduğunca güvenli hale getirdim ve saldım gitti yani. Oh be den kastım kahvemin tamamını içebilmek, dışarı uzun süreli çıkabilmek, bakımımı yapıp kitap okuyabilmek, kısa spor yapabilmek, biyerimden ter akmadan yemek yapabilmek.. Daha ne olsun 😃 İkinci oh be demek için sabah çocuk ağlamasıyla uyanmamam gerek. Kendi uyusun kendi uyansın artık ve gece kalkmasın ve salyası dursun artık çocuğu sevemiyorum salyadan ya. 2.oh beye daha çok varmış 😂