Kuzenimin bebeği de yeni doğduğunda olmuştu, 4 aylık ikinciye tekrar olmuş hastanede yatıp antibiyotik tedavisi uyguladılar. Yani ilaçsız geçeceğini sanmıyorum. Cefax’ın hapını hamileyken enfeksiyon kapınca yada doğum sonrası emzirirken de yazıyor doktorlar. Bebeğe çok olumsuz bir yan etki sağlamıyor demek ki. Çok geçmiş olsun