Pamukhanim 7 aylıkken geçirdik biz hastanede serum bağladılar 2 gün iğne daha sonra 1 hafta antibiyotik şurup kullandık maalesef enfeksiyon antibiyotiksiz geçmiyor benim kızım da yemeden içmeden kesildi çok halsizdi ilacınızı kullanın yoksa atlatamaz.Bol bol su içirin emzirin birde ıslak mendili kullanırken yukardan asagıya doğru kullanın orası kirlenmesin kakasıyla, devamlı havalandırın biz o şekilde atlattık.