Elvin12 Zehra3737 amin inşallah böyle de yaparsa küçücük kalacak zaten ısrarla mama diyenler var artık yavaş yavaş pes edicektim mama verecektim
Ayseege6156 Elvin12 doktor bana çok ağlatma sakın demişti memeden daha çok tiksindirirsin bebeğini demişti ağlatmadan sürekli denemeye çalış canım
Sena00 Elvin12 zorlada olsa verin onun anne sütüne ihtiyacı var o ağlamadan uyurken falan vermeyi deneyin kucağınız da gezdirerek verin elbette ki tutar inşallah biberona alışmasin bidaha memeyi yemez
Ksybo Elvin12 e daha ne olsun. Bence mama başlamayın . Ben uyurken emzirdiğim aylar 500 ve 800 gram aldı ayda ama genede vermedım. Mama verırsenız zaten memeyi almıyo iyice reddeder. Deneyin bi uyurken emzirmeyi
Elvin12 Ksybo uyuması da kuş uykusu gibi hemen uyanıyor çok fena bi kız annem diyor nasıl zaptedicen bunu