Elvin12 ozman meme reddi değil yasadiginjz bebek sütü yeterince seri çekiyor karnı boyuyor benimde 3 buçuk aylık doktor dedi meme reddi değil o dedi eskisi gibi 2 saate bir beslenmek istemez dedi veya 3 saate bir 5 6 saate kadar aç kalabilir dedi . Sütü doyurucu olabilir vede emmesi artık daha güçlü . Sizi anlıyorum biraz mızmız olabilir ama açlıktan değil ben arayı uzattım mesela 4 saate falan çıkardım ozman hiç red yapmadı direk emdi . Biraz tabi mizmizlik yapıyorlar ama oda artık çanları skildigi icin dış dünyayı tanımak istiyorlar sürekli ilgi konuşmak 🙄🤯🤯