gzdeses merhaba siz postu açalı baya olmuş ama yinede yazmak istedim bebeğim ilk doğduğundan beri mama meme şeklinde gidiyorduk. Genellikle gece veriyordum gece hep uyuyordu 2-3 saatte bir kalkıyordu. Gündüz 1 kere anca veriyorduk. Ama ne uyuyordu ne ağlamadan duruyordu hatta kolik bile sandım. Maalesef açlıktan ağlıyormuş sütüm çok ama doyurmuyormuş yarım saat 1 saat hatta aralıksız emiyordu. Yinede bırakır bırakmaz ağlıyordu. Düzenli şekilde mama verdiğimden beri kendine geldi uyuyor ve neşeli çok şükür 😊 önemli olan doyması sağlığı bence yinede emziriyorum tabi belki zamanla yeterli gelir diye ama durum böyle. Sütüm maalesef yağsız çok sıvı ben yağlı değil sağlık olsun herkesin başına gelebilir sonuçta