Kızlar merhaba Çok üzgünüm bebeğim 1 ay boyunca hiç kilo almamış doktor sütün doyurmuyor dedi mamaya başladık daha bebeğim 52 günlük ne yaptıysam olmadı sütün kalitesini artırmak için neredeyse 2 ay boyunca uğraşıyorum şimdi mamaya alışınca emmek de istemiyor doktor emzir istersen ama bebeğe kilo aldırmaz dedi çünkü bayağı kilosu kilo sınırının altında kalmış var mı benim durumumda olan: (