Buse123 bizim mamayla problemimiz vardı erken dogum oldu hastanede bebelac gold ile baslamışlar sekerli bi mama oldugu için (tadına baktım gercekten sekerli )kabız olmuş doktorumuz aptamil conformil verdi (tadı zehir gibi ) onu bi kac gun sonra içnemeye baaladı ama kabızlıgına iyi gelmişti içmiyor diye doktorumuz hipp combiotic verdi hem organikmiş hemde anne sütüne en yakınmış ( gercekten kendi sütümün tadına da bakmıştım benziyor ) bu mamayımsevetek içti kabızlıgı da duzene girdi en az ıkı gunde bir kaka yapıyor bizim sorunumuz uygun mamayı bulana kadardı