Kızlar geçen post açmıştım bebeğime tek bakıyorum, meme reddi yaşıyoruz sütüm sağdığımda zar zor 30 ml çıkıyor. Yani çoğunluk mama tüketiyor. Hergün kaka yapması gerekirken yapamıyor. Sürekli ağlıyor. Doktora götürdük fitil verdi ama ben fitili alışkanlık haline getirmek istemiyorum. Poposuna gün içinde zeytinyağ sürüyorum ama fayda etmiyor. Delirmek üzereyim. Bebeğim 16 günlük ve ben yemek dahi yiyemiyorum..