Benim yeğenim de 20 günlükken düşmüştü bı gün yoğun bakımda kaldı iki kere falan tomografiye girdi ama annesiyle birlikte 3 4 gün hastahanesi gözetim altında kaldi sağ salim çok şükür çıktılar şuan bir yaşında çok zordur eminim ama yüreğinizi ferah tutun çabuk kaynar küçük olduklari için Allah’ın izniyle sağ salim uavrunuzla kavuşmanız dolegiyle🤲