edanurseverr 24 günlük bebeğim 20 cm yükseklikten pusetten düştü kafasında kırık ve kanama olduğunu söylediler tedbir amaçlı yoğun bakımda tutuyoruz diyolar 2 gündür göremiyorum bebeğimi böyle bı olay yaşayıp atlatan varsa aranızda yazabilir mi lütfen 🙏
Melikeeeecansuu edanurseverr benım bebegımde bebek arabasından dustu baya bı yuksekten taslara kafası beynı ustune dustu alalhtan bıse cıkmadı sadece ayagı kanadı ama ben cok kotu oldum daha atlatamadım gözümün onunde ınsallah senın bebegınede bıse olmaz
Meldemmmnnm edanurseverr cok geçmiş olsun kanamanın azalmasına yayılıp yayılmasına bakıyorlar diye biliyorum benim bebegimde bazadqn düşmüştü cok zor insallah iyi olucak
Edalikuzusu edanurseverr çok Geçmiş olsun meleğinize Allah şifa versin inşallah . Kemeri takılımıydı nasıl düştü 😥
edanurseverr Edalikuzusu sağolun hayır takılı değildi pusetin tutma kolunun kilidi açıldı taşırken o sırada bebeğim ağırlığıyla kaydı pusetten
Melikeeeecansuu edanurseverr 2aylık bebegım cekmedıler kucuk dıye ılerde kansere cevırır dedı ama kanama felan yok dedı ellerı ayakları gayet hareketlı dedı
Edalikuzusu edanurseverr 😥 çok üzüldüm Çok kötü oldum Dua edicem bugün bebeğinize Sizde güçlü olun oradan çıkınca size ihtiyacı olacak Bir an önce kavuşursunuz İnşallah 🙏🙏🙏
Mom727272 edanurseverr çok geçmiş olsun, tanıdığımin bebeği yine sizinki kadar kucukken falanken yürüyen merdivende pusetten düşmustu. Şu an iyi çok şükür.
Secl edanurseverr canım benım oğlumda 3günlük tü eşim puseti tutarken elinden kaydı cocuk ama cok alcaktann kaydı hemen doktora gittik şükür olmadı bseyı Rabbım yardımcısı olsun
Mrbmrb edanurseverr çok geçmiş olsun. Emniyet kemersiz kesnlıkle taşımayın artk. Kemer takılı olsa bile pıset koluna güvenmeyin. Biz pıset kolu yerine puaetin altından tutup taşıdık hep