UmmuGulsumunAnnesi ne demek hiç üzmeyin kendinizi. 3.ayda gidin içiniz rahat etmeyecekse ben bir şeyler şekillensin diye 6.ayın dolmasını bekledim. Tibbi bir gerekliliğide yoktu, çocuk doktorumuz da 1 yaşına kadar bir kontrol edilse yeter demişti ondan 9.ayda yaptırdık.