Medine01 malesef salgın var kızımda eşimde nasibini aldı 9.gun olucak bugün o kadar yorgunum ki kızım tam iyileşiyor derken eşim başladı aklım çıkıyor banada geçicek diye kimse yok çünkü aileler memlekette 😞 eğer İstanbul da iseniz bir çok yere getirdik en son esenler kadın doğum ve çocuk acil de çareyi bulduk 😞 eşim de kızımda antibiyotik ve yanına ek ilaclar kullanıyor şuan ama biz 15-20 gün önce denize gittik muhtemelen oradan oldu ve dün biraz hava alalım diye bahçemiz var oraya çıktık giderken göl suyuna baktım ben hayatımda gölü bu kadar pis ve iğrenç görmedim artırılarak evlere gönderiliyor ama ne kadar doğru bilemem 😞