Medine01 Merhaba arkadaşlar kizim 2 gün önce sabaha kadar kustu ve ishal bugün de eşim başladı gece de bende salgın mi sizler de de var mi bu aralar evde neler yapabiliriz geçmesi icin
Ikrazumra19 Medine01 salgin var bizde 15 gun once ailecek atlattik ben serumla kendime geldim Ishal icin gunde 2 defa 1 cay kasigi kuru turk kahvesini agzina alin ustune 1 bardak su icin Birde cocugumuzda yiyebilir pirinci haslayin icine unu suyla acip ekleyip biraz daha pisirin ishale iyi gelecektir
aminegunes24 Medine01 maalesef ki var oğlum bayramın 1 ci gününden beri kusuyor dünden beride ishal 23:30 eve geldik serum taktılar maf oldu kuzum kusması bir geçse
Medine01 Ikrazumra19 kahveyi evet nette gördüm ama denemedim salgın var belli kizim iştahtan kesildi yemiyor sadece mama su meyve suyu karpuz oyle o kadar baya yordu bizi bu süreç
Ikrazumra19 Medine01 ben tayin döneminde yasadik hepimiz mahfolduk kizim zor toparladi en son antibiyotik verdi doktor midesinde enfeksiyon olabilir diye ondan sonra rahatladi cok sukur
Medine01 Ssssraa bende anlamadım evdeyiz evde yiyip içiyoruz nerden nasil bulaştı hep hazır su kullanıyoruz da çok kötü olduk bitmedi şu salgınlar
Selin3244 Medine01 iştahsızlık oldumu bizim zaten vardı ama bukadar degildi simdi hic bi gram bisey yemedi sabahtan beri yemedigi halde kusuyor bisey vermeye çalıştığımda dolven verdim umca verdim başka napsam bilmiyorum 3 gün önce yeğenim oldu bu hastalıktan antibiyotik sayesinde düzeldi
Medine01 Selin3244 biz serumla düzeldik antibiyotik alıyor kizim ama halen ishali devam ediyor bol su tükensin bebek meyve suyu muz ayran doktor dedi
boncukhaniminannesi Selin3244 bizde de iştahsızlık maksimum düzeyde oldu normalde mamayı günde 1 veya 2 kez içer geri kalan biz ne yersek onu yerdi bu süreçte hala da devam ediyor ağzına ek gıda sürmedi oguruyor yemiyor mamayı da kavga dövüş sırf sıvı kaybı olmasın diye vermeye çalıştık hep
Medine01 aminegunes24 ay yavrum benim evet bizde serumdan sonda düzeldik ama ishal ve iştahsızlık halsizlik devam
Kbr11 Sanırım evet dalgın var dün oğlum ishal oldu bugün ben mafoldum resmen 35 haftalık hamileyim üstelik 😔
Gulsen4224 Medine01 kesinlikle öyle çeşmeden çay için koyuyorum bulanık çıkıyor şimdi tatlı suya döndüm ben çeşmeden içiyordum evdekiler tatlı su içerdi ama suların bozulduğunu duyunca tatlı suya döndüm geçmiş olsun çok dikkat edin🌸