minabebek ilaç, arı ve böcek sokmalarına alerjim var. Buna rağmen ilk dozda kol ağrısı dışında bir yan etki yaşamadım. Sütümde bir değişiklik de olmadı. İkinci dozda da koş ağrısı ve halsizlik yaşadım. Ama her iki dozun yan etkileri de yalnızca bir gün sürdü. Endişe etmeyin. İki kere korona geçirmişsiniz. Hastalığın zorluğunu siz bilirsiniz. Aşının koronanın onda biri kadar bile etkisi olacağını düşünmüyorum. Geçmiş olsun.