minabebek ben dün 2. doz aşı oldum. Bu sabah vücut , baş ağrısıyla uyandım. Sabah ve akşam parol içtim şuan bişeyim yok. Yalnız göğsümü sıktığımda sütüm fışkırırdı şuan damla damla geliyor. Bebeğim daha sık emiyor onunla da alakalı olabilir illa aşıdan dolayıdır demiyorum tabii.