EslemEva_23 bende asla bıraktıramam diyenlerdendimm ben şöyle yaptım emziği kestim her zaman ki gibi ulaşacağı bir yere koydum emmek için aldı baya inceledi baktı ne olduğunu anlamaya çalıştı sadece izledim bana gelene kadar bekledim bana gelince de tü kaka bilmem ne demedim noldu annecim dedim gösterdi etti kendince bende ona artık buna ihtiyacın yok bak hem bu artık emilmeyecek gibi olmuş bunu çöpe atmamız gerekiyor felan dedim tekrar felan denedi etti emerken güzel mi dedim yok felan dedi bu artık çöp olmuş atalım sen atmak ister misin dedim böyle bi süreç geçti ama benim oğlum yedek emziği de biliyordu yani bi beyaz bir mavi emziği vardı diğerini sordu çıkartıp verdimm istediğinde yedek olan emziği de bi kaç gün sonra kesip aynı olayları yaşadık böylelikle bıraktık arada aklına gelip sordu hatırlattım olanları üstelemedi böylelikle kurtulduk emzikten.. 2yaşına yakın sayılırdı bıraktığımızda..