EslemEva_23 benim kızımda 15 aylıkken bıraktırdım ben, emziğinin ucunu çok minik kestim ve köpek yemiş ucunu dedim bir daha emmedi ağzına aldı aldı geri çıkardı ve yaklaşık bi 10 gün zorluk çektim ama şimdi çok şükür unuttu gitti. Siz hazır mısın 10 gün zorluk çekmeye öyleyse başlayın çünkü zor oluyor bir de yedek bir emziğiniz mutlaka olsun ve bebeğinize göstermeyin yedek emziği.