bilgemira yaseminoztrk yoo gayette guzel yedi hatta ilk gunde 3 kez verdim baktim beni emmiyor ikiye dusurdum aralarda yogurt veya tarımlar yapiyorum. Ama herhangi bir sey olmadi alerjik bebeginiz varsa tabi vermeyin .
yaseminoztrk ikizlerinannesi2985 ya öyle de çok tedirgin oluyorum. Vallahi uykularım kaçıyor 🤦 ne yapacağım ne yedireceğim ille ara öğün mü normal öğüne nasıl geçeceğim. Bebek salçasını kemik suyunu ne zaman vereceğim. Şaştım kaldım heryerde farklı birşey diyor ister istemez kasıyorum😬
ikizlerinannesi2985 yaseminoztrk yaa ben de öyleydimmm, ne postlar açtım burdaa🙈 heerşey yoluna giriyor hiiç merak etmeyin☺️kemik suyu 9.ay (doktorumuz öyle söyledi) tavuk suyu 7.ay, bebek salçası da yanlış hatırlamıyorsam 8.ay☺️
BongomyaPrensi yaseminoztrk vallla canım onu ben kullandım ağız etrafı kızardı hemen değdiği her yer öyle oldu bıraktım hemen artık içinde süt olduğundan mi neyse bilemedim
yaseminoztrk BongomyaPrensi yani aslında sütte 1 yaşından önce verilmiyor sanırım (yaştan emin değilim) belkide süttendir evet. Bende azcık vereyim o zaman yarın ara öğünde. Çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için
yaseminoztrk Ayca_ogun1 ay 1 saat fazla uyusa bana yeter 🤭 hem sürekli uyanıyor hemde 5 gibi kalkıyor 😬
Damlalala yaseminoztrk bizde doktor öyle dedi diye annemle babam 2 saat aramışlar pirnçli bulamamışlar nedense her yerde yok heralde ama e bebekte var aklınızda olsın ben ordan aldım. Çok bişey fark ettiğini sanmıyorum bizim doktorumuz şekere biraz fazla titizleniyor yüksek ihtimalle ondan dedi ama ilave etmeden mümkünatı yok aşırı tatsız bişey almışken deneyin bence o bitsin snra düşünürsünüz 🤍
yaseminoztrk ikizlerinannesi2985 yaaa çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için ❤️ yorumlarınız bana çok yardımcı oldu sağolun 😊
BongomyaPrensi yaseminoztrk rica ederim canım umarım sorun olmaz bu sebepten alamıyorum sütlü kaşık mamalarını 🥴
ikizlerinannesi2985 yaseminoztrk rica ederim ne demekk❤️ minikler alışınca yemeye çok keyifli oluyor ‘bugün ne yapsam’ diye düşünmek🌸 şifa olsun yavrunuza🥰
BongomyaPrensi yaseminoztrk şuan 7 aylık kaşık mama vermiyorum tarhana irmikli muhallebi yoğurt meyve sebze pureleri felan veriyorum
yaseminoztrk BongomyaPrensi ay çok soru sormuş oluyorum ama tarhana bebek tarhanası mı peki kaçıncı ayda vermeye başladın
yaseminoztrk BongomyaPrensi peki bunu kaçıncı ayda verdin 😬 nolur kusura bakma bunalttıysam özür dilerim
BongomyaPrensi yaseminoztrk yok canım ne bunaltmasi hepimiz tecrübesiz anneleriz bilmediğimiz şeyler oluyor Bebek tarhanasini Trendyoldan beyorganik diye satıcıdan almıştım blogerlar çok öneriyor bende bu şekilde aldım
Dn123 yaseminoztrk bence vereceksen önce ara ogun olarak dene. İçine azicik ceviz de atabilirsin denemek amaçlı. Biraz daha büyüdükçe kuru kayısı kuru incir fındık ceviz sut 8le yaptım ben ara ogun olarak. Gece yatmadan yada uyurken mama ver bence