Mucize-1 ilk başta da Aptamil yiyorduk sonra Bebelac yaramadı Şimdi tekrar aptamile geçeceğiz Aptamil kadar iyi bir mama yok Yani kesinlikle değiştirmeyin pişman olursunuz ben birçok mama denedim ama Aptamil iyisini Görmedim yani ne kadar şekerli olursa olsun bebe en iyi gelen