yaz06 incikusunannesi evet bizde beklemedeyiz de Ankara şehir hastanesinde hemanjiyom alanında iyi olan doktorlar olduğunu söylediler oraya götürecez.
kubosunatlasi yaz06 İstanbul Cerrahpaşa da olacağız bizim göz kapağı ve bacağımızda vardı bacaktaki geçti ancak göz kapağı kaldı bu yüzden göz olduğu için küçük bir ameliyat olması gerekiyor vücudunda olsaydı evet beklememiz gerekti 😇
Tubamirac1 kubosunatlasi Merhaba geçmiş olsun benim oğlum da göz kapağında var kırmızı leke ama çok kırmızı değil damar damar duruyor sizinki nasıldı bizimkine de ameliyat derler mi sakıncası yoksa önceki halini atabilir misiniz yavrunuzun
kubosunatlasi Tubamirac1 tabi isterseniz instadan ekleyin küçüklük ve şimdi ki halini atayım size kubrayldz16
Fatmalpaslan44 incikusunannesi benim bebeğimde var göz pınarının orda şişlik oluyodu şuan 4 aylık 2 aylıkken ilaç tedavisine başladık ilaç bitti bi haftadır şişlik yeniden başladı
kubosunatlasi incikusunannesi çok teşekkürler alma yapmıyorlar 4 farklı ilaç enjekte ettiler gözüne göz kapağındaki hemanjiomu kurutması için ilk gün kapalı kaldı gözü içeri girdi çıkması uyanması dahil 10 dakikasını aldı sonra eve geldik gözü biraz morardı böylece bitti sürecimiz :)
yaz06 Biz bugün bi doktora gittik kızım 1 yaşında yarın yatış yapıp değerlerine bakacak . Sonra ilaç başlayacaz geç kalmışssınız diyor doktor bu iz kalır vs diyor çok canım sıkıldı söylediklerine