Rbsv Sizin ağır konuşmamış haliniz “manyak” ve “ruh hastası” kelimelerni kullanmak mı? Bi anne olarak bu kelimeleri hiç sebep yokken ve daha kibar şekilde uyarmak varken kullanıyorsanız eğer çocuğunuza yazık. Çünkü hep kullanacaksınız belli ki. Alt tarafı ilginç bir soru dedim ve diğer arkadaş da sesli güldüm dedi. Bilemiyorum şaka bi yana ama üslubuz fazla kaba.