alchn ben çogu seyini ordan alıyorum çok memnunum hiç sorun yasamadım , yıkama derecem 30 , sıkma devrim 800 bebek programında minoris deterjan ile yıkama yapıyorum . Ütünün derecesini 1. Kademe pamuklu yapıp çekiştirmeden ütülüyorum. Özellikle yanlara çekiştirerek ütülediğinizde genişliyor olabilir ben genelde omuzdan bez kısmına ütüleme yapıyorum . Kendi yöntemimi yazdım belki bir seyi yanlış yapıyorsunuzdur 🙏🏻