Demirinannesi02 ilk önce siz mi otursanız acaba, marhamiyet falan diyolar ama çocuklarda görerek bazı şeyleri kapıyor. 1 hafta 10 gün sizin yaptığınızı da mı görse bilemedim ben öyle yaptım en azından. Ben otururken biliyo musun babanda buraya çiş yapıyo, nenende, teyzende, dayında gibi ilk zaman kakasını oraya yapmaya korkuyordu hala da arada korkuyor. İstemiyor yapmak ama direnmiyor.