Bizim bugün 10. Günümüz. 24 aylık oğlum. İlk 3 gün çok zordu ama daha öncesinde klozet aparatı almıştım. Arada bezini çıkartmadan oturtuyordum falan. İlk defa bugün kendi söyledi çişini. Koşa koşa gittik. Yaptı. Sonra peçete veriyorum eline hadi sil diye siliyor güya sonra ben siliyorum, klozete basıp bay bay yapıyoruz. Sonra eller yıkanıyor tabi. Dediğim gibi ilk 3 gün çok zorlandım. Yalan yok. Her gün bağlıcam bezini dedim. Beni bu fikrimden caydıran en çok gece bezini hiç bağlamadım, oda yatağa hiç işemedi. Dedim olacak elbet. Kolay değil. Pes etmeyin. Eşim modumu çok düşürmesine rağmen direndim. Birtek kakasını yapmak istediğinde ağlıyor. Onada alışacak zamanla ☺️ İnanın oluyor, biraz sabır ☺️