mom54546 Elwingg evet kızımın gece ateşi cok yukselıyor bısey vermedıler ben parol şurup kullanıyorum
Deletedmom5455451 Bunları okudukca bende çekiniyorum aslında 3 hafta sonra memlekete gidecez bizde aşı da oldum inşallah hastalığı kapma dan gider geliriz çok geçmiş olsun
Cedd Ben hastalığımın 10. Günü test vermiştim pozitif çıkmıştı. (O 10 gün de dışarıya çıkmamıştım her ihtimale karşı zaten çıkacak halimde yoktu).14 gün de karantina 1 ay evdeydik yani 😔