Mom356 canım benim
Mom356 canım benim de hemen ertesi gün bandajı açıldı ve pansuman yapıldı daha da üstünü kapatmadık hergün batikon ile pansuman yaptım eve gelince de su geçirmez bant aldım duş aldım şuan 10 gün geçti ameliyat üzerinden yaram kapandı çok rahatım. Bu dönemde antibiyotik de kullandım doktorum yazmıştı çok hızlı kapandı yara