Mom356 doktor 3ncü gün açtı hastaneden çıkarken benimkini, yarın duş da alabilirsin dedi. sprey gibi bişey sıktı sadece ben pansuman da yapmadım sadece duştan sonra iyice kurula dedi. kuru olması gerekiyo sizinki nemli kalıp enfeksiyon olmuşmuş bence. biran önce açın enfeksiyon gözlemlerseniz hastaneye gidin.