HamzaMother Oliviadunham ben internette arastirdim duz sekilde olmadigi icin bebegin sirt gelisimi icin onermiyolar. Duz elektrikli besik almayi deneyebilirsin daha saglikli
mrvysil Oliviadunham 1 hafta önce sonra olabiliyor bizim de hep 1 hafta önden geliyor ataklar. İnsan atak olduğunu bilince geçiceğini bildiğimiz için bir derece daha sabırlı olabiliyor :)
Oliviadunham mrvysil Evet kesinlikle katılıyorum.Bi şekilde geçecek diye telkin ediyor insan kendini.Yoksa bu kadar az gündüz uykusuyla çok zor 😥 Umarım atak dönemi diye böyledir
YagizAlim268 Aynı durumdayız sürekli anlamsız ağlama halleri meme isteği yada tamamen istahsizlik , yerine koyduğum an uyanmalar , kucağıma aldığım gibi uyuyor gündüz en uzun uykusu 20 dk Ksc gün duruyor bu atak acaba
Efruzzz Oliviadunham ayni durumu yasiyordum hatta uykuyla birlikte gunduz emme sorunu da yaşıyordum son bir kac gündür gunduz yanina uzanip emzirerek uyutmaya cozum buldum hem emme hem uykuya cozum olmus oldu normalde asla kabul etmiyordu yanina uzanmami ama simdi sukur diyorum tabi gunduz is as hak getire onu unuttum oylece yaninda bekliyorum uyanana kadar uyaninca zaten is yapamiom ancak birseyler yiyebilirsem o 😅 ama o emsin uyusun raziyim diyorsaniz benim gibi deneyin isterseniz
Efruzzz Oliviadunham 3 ay 10 gunluk bende 2 hafta kadar eziyet cektim son bir kac gundur daha iyiyiz bu sekilde sanki bu donemler de gecer ins 😊
Efruzzz Oliviadunham bir de araba sesi aciyorum cok faydasini gordum ilk zamanlar beyaz gürültü dinlemeyen cocuk bayagi onunla uyuyor ama full acik kapattigim an uyaniyor ama sandigim kadar kotu birsey degilmis o muzik acik olunca kendini guvende hissediyor sanirim daha rahat uyuyor
Sevgi_azra Oliviadunham 2 ay 7 günlüğüz bizde öğlene kadar 2 şer saat ara ile uyuyo uyanıyor. Öğleden sonra akşam 8 e kadar Bi uyku düzeni yok kızımın. Ama emzirme den önce altını alıyorum. Altını temiz tutuyorum genelde. oyun oynarken yorulunca meme arıyor memede uyuyakalıyor. Çok zorlamıyorum çünkü gece uykusu daha önemli benim için. Özel bişey yapmak yerine çocuğa ayak uyduruyorum