Mom0976 ben kullaniyorum 3.5 ayliktan beri. Tek zorlugu kurutmakti kurutma alınca o da gitti. Ekgidaya gecince daha kolay bence linerr diye bisi var islak mendilin kuru hali ondan koyuyorsun kakalar onla birlikte cope. Tabi ben almadm eski penyelerden kesip liner yapıyorum. Hazir bez ciddi pisik sebebi ybb ile pisik yasamiyoruz. Bende dis bezlerden farkli farkli markalar var
Little bloomz, elinfant ve ekolojik dokunus sevdiklerim
Happy flute ve lulunun renkleri sevmedigim markalar oldu.
İcbezde favorim t bez lulunun renkleri yine
Yazin ise ped seklinde bez daha iyi oluyo onda ekolojik dokunus aldm