Neslihan1903 Mom0976 bazen pişik sandığımız şey alerjide olabiliyor doktor baktı mı benim yeğenin öyle olmuştu ben sleepy bio kullanıyorum hiç pişik olmadık
Eymen20211 Ben bezi e bebeğin baby me markasını kullanıyorum Krem de sudocrem birkez bile sorun yaşamadı mm
Eymen20211 Woody ben doktorumun önerisiyle kullanıyorum çevremdeki herkes de onu her bez alımında kullandı yıllarca hiçbir sorun yaşamadı zaten doktorların çoğu da onu öneriyor ve kullanıyor direk. İyi günler dilerim 🙂
Woody Eymen20211 Ben de doktorlara ve dermatologa danıştım. İçeriğindeki civa nedeniyle sürekli kullanılmamalı. Zaten Türkçe etikette bebek bakım krem olarak geçse de orijinal etiketinde antiseptik krem olarak geçiyor.antiseptik kremler se tedavi edici olarak kullanılıyor. Siz bilirsiniz tabi ki. İyi günler
Emelim Benim bebeğimde sürekli pisik oluyodu sudocrem travazol h ile baslayn krem yıkama etme bir sürü sey denedim biri yesil kremli arko tüp al demisti burda Allah bin kere razı olsun onu kullandım geçti hemen 🥳🥳 kız uğraşılırmı yıkanan bezle
Ebruea Mom62636362 muhtemelen o kullanan 2 3 kişiden biri de benimdir 😁 hala kullanıyorum ve çok memnunum.
Nohutannesi Ebruea konu çok eski ama umarım görürsünüz mesajımı. Hala kullanıyor musunuz ve temizliginde nelere dikkat ediyorsunuz? Kac saat kalabiliyor bebeğinizin altında?mesela gece bez değişimi yaoiyor musunuz nasil oluyor
Ebruea Mom0976 oksizinc %40 deneyebilirsiniz pişik için. İçeriği çok temiz olmasa da yoğun pişiklerde etkili bir pişik kremi.
Minisinannesiii Mom0976 arkonun el kremini sürebilirsiniz ama tüp seklinde olanlardan ben pişik oldukca ondan sürdüm 3 sürmeye geçti kolay kolay da pişik olmuyo artik kremden mi bilmiyorum