Kızım iki gündür öksürüyordu . Bugün ateşlenince devlet çocuk acile götürdük başka bi yerde çocuk doktoru yok. Devlet hastanelerine güvenmiyorum doğru adam uykusuzluktan ayakta uyuyordu çok üzgünüm ama doğru dürüst muayene etmedi oturduğu yerden ciğerini dinleyip çok üşütmüş dedi . Hiç belirti yoktu nasıl bu kadar üşüttü neyse iğne verdi . Bide lavman buhar vermiş . Buharı anladım da lavman ne alaka bide yaptrımadım orda evde yaparım diye .okudum 3 yaş üstü çocuklarda tüpün yarısı kullanılıt yazıyor ya benim kzıım 19 aylık tüm tüpü kullan dedi bana . Ben şimdi bu doktorun tedavisine masıl gğveneyim . Benim kızım şimdiye kadar sadece bir defa antibiyotik kullandı dedim . Neyse yarın özele götürcem kendi doktoruna ilaçlarıda almayacağım . İnsan bi sırtını dinler boğazına bakar . Evet kızlar tavsiye istiyorum nasıl bakıcam bu çocuğa şimdi ne vereyim ne yapayım klimada yatıyorduk da direk vurmuyordu ondan mı oldu