Nefess2020 Sirke çok zararlı aslında ..
Ateş düşürmek için asla kolonya, alkol, sirke ve buz kullanmayın. Bunlar damarları ani olarak büzer ateş hemen düşer gibi olur. Sonrasında ise damarlar genişler ve ateş çok daha fazla yükselir.
Böyle yazıyor, sizin de tekrar yükselmiş zaten Doktorumuzda sakın kullanma demişti..