Ateşle 6. Günümüz bir kaç saat önce 40 buçuk ateşle kendimizi doktora attık hemen antibiyotik iğne vuruldu şu kompresi yapıldı daha hâlâ 38lerde geziyor ve bu inmiş hali. Sebebine gelirsek tüm tahliller kan, gaita, idrar temiz. Boğazda hafif kızarıklık var dedi doktorumuz ama bir hafta ateş boğazdan olur mu ben emin olamadım. PFAPA dan şüphelendi, takipteyiz. Antibiyotik başladı.