zbd valla kusura bakmayın buraya yazıp insanların önerisi vs ile içiniz rahat edecek mi. El kadar can kendini ifade edemez anlatamaz. 10 kezde düşse ilk işiniz doktora götürmek olmalı post açmak değil. Siz ve sizin gibiler nasıl bu kadar rahatsınız ya. Herşey olabilir..oturup ağlamak yerine önlem alın
aaa pardon gerçekler hevesinizi kırdı galiba.