AzzSonraa Lilatmz ilk oğlum dibine kadar yaşadı hastnlik olduk gecenin bir yarısı küçükte hissetmedim bile 🥰
Lilatmz Sevmmm ben de kayınvalidem ve annemlere geldim. İki kere değişiklik yaşadı. Bir de ilk defa kalabalık ortama girdi, ondan dolayı da huzursuzluğu var biraz
Ozlemay Elissa_S benim bir arkadaşım atak haftası ondan ağlıyor deyip duruyordu meğer emzirmeyi unutmuş 4 saat olmuş çocuk açlıktan ağlıyormuş atak haftası atak haftası deyip duruyordu
Elissa_S Ozlemay saçmalık ya bebek bir sorunu vardır ağlar durduk yere ağlamaz atak falan diyil. Gazı vardır açdır kucak istiyodur sıkılmışdır burnu tıkanır ememez acıkır ağlar kulağı ağrır falan bir sürü şey yoksa bebekler bizden akıllı rahatı yerindeyken asla ağlamaz
nommie Lilatmz 3.5 aylıkken başladı. Uykuya direnme, huysuzluk, ağlamak, uyuduktan 5dk sonra uyanmak, gece sık sık uyanmak, sürekli emmek istemek… Sabırlı olmaya çalışıyorum insallah çabucak gecicek
Ozlemay nommie ayağın ilk gününden başlamış siiznkki zor ben ilk günler anlamadım atak haftasının bitmesine 1 hafta kaldı ben geçen hafta hissettim atakta olduğumuzu
nommie Ozlemay evet gerçekten zor geciyo.. Ben hemen anladım çünkü kesintisiz uzun uyuyordu, o uzun uyku 2-3 saat a düştü. Huzursuzluğu arttı. Aşırı yorucu bir hal aldı bir de çalışıyorum insallah çabucak gecer
Maya1 Lilatmz vallahi hala konusuruz. 8 aylik bebek su an ama 4. Ayı 8 aya bedeldi. Cok zordu. Ama geçti gitti
durununannisi__08 Lilatmz suan 5 aylik olmamiza 1 hafta var allah yardimciniz olsun uykusuzluk cigliklar meme reddi ac kalip memeyi almamasi mamada red etti neler cektim ama atak bitince duzen geri geliyor bu 1 ay Allahim cok kotuydu ne is ne guc yapabildim surekli kucak surekli bi hi hi diye miziklanmasi cok sukur duzeldi simdiden 4 ay atagi gecirecek tum annelere allah kolaylik versin
yaseminoztrk Lilatmz valla benim kızım herzamanki gibiydi extra değişen birşey olmadı. Yada hep huysuz diye ben alıştım 😁
durununannisi__08 Ozlemay daha iy8 suan cok sukur 9 10 gibi yatiriyorum gunduzleri 2 uyku karni tok olsun oynuyo veya tv aciyorum islerimi yapmak icin baska turlu durmuyo islerimi bitirince bol bol oynuyorum ama atak haftasinda hep bi aglama sebesizce cigirma ciglik emmeme cok zordu ya