Lilatmz kendinizi şartlamayın böyle şeylere bana biraz garip geliyor, bebek dediğin bir insan ve her insan farklı oluyor herkes aynı şeyi mutlaka yaşıycak diyip kendinizi strese sokmayın 🥰 benim bebeğim 4 aylık olucak atak falan yaşamıyoruz çok şükür 2 yaş sendromu vs böyle şeylerede inanmıyorum. Rahat olun akışına bırakın hiçbirşey olmuycak. Bunların hepsi burda 24 saat birşeyler okumakdan oluyor 😁