Peekaboo Ist2121 Ist2121 Bazı bebekler ilk doğduğunda istemiyor 0 6 aylık büyük geliyor oğürüyor. O yüzden o durumlarda 0 2 aylık kullanmak gerek. Şimdi bilmiyorum belki tutar 0 6 aylık olanı belki tutmaz deneyip anlarsın Benim dediğim emzik bu ucu aventle aynı https://www.e-bebek.com/baby-plus-silikon-yalanci-emzik-0-6-ay-2li-p-byp-21001/
coraplarheptek Ist2121 lansinohun biberonunu kullanıyorum s m l delik boyutuolarak üç biberon ucu gönderiyorlar meme reddi yaşamadım. Emzikte kaliteli emziklerde öğürüp öylesine eczaneden 15-20 TL ye aldığım emziği sevdi emzik konusunda bebekler değişiyor
Eminedilmen Ist2121 medala calma biraz pahalı ama 2. Elini aldık biz. Avent ve lansinoh meme reddi yaptı.
Peekaboo Eminedilmen bende de avent meme reddi yaptı. Onun yüzünden emziremedim. Emzikte avent iyi ama biberonla Red yaptığı için memnun kalmadım. Ama artık olan olmuştu döndüremedim memeye mecbur onu kullandım. Sağlamlığı falan güzel keşke Red yapmasaydı
Ceren27 Ist2121 kesinlikle avent. Çok kaliteli. Tomme tıppe aldık biberon ucu bebeğim emerken eciş bücüş oluyor eğiliyor bükülüyor, akıtıyor hiç memnun kalmadık.
Ist2121 Peekaboo tamamen bebekle alakali sanirim bu. Kimisinde red yapiyor kimisinde yapmiyor falan. Sans galiba.. ben kasik biberon aldim onunla ilerleyecegim ilk etaplar eger sut gelmesse.. duruma gore sadece disaridaysam biberon kullanirim sanirim.