Bizim yeni düzene girdi 33 günlüğüz. Önce emzirip daha sonra gazını çıkarıp sakinleştirir,sevgisini verir uykusu varsa öyle uyuturuz. Gece uykusunda problem yok. Gündüz bu aralar 3 kere uyuyor ancak mümkün olduğunca 8 ve 9 öncesi akşam yatırmamaya çalışıyoruz. Anakucağı deneyin,veya koltuğun üzeri, oyunlar oynayın beraber sizinle vakit geçirmek istiyor annesi dünyaya alışıyor 😀