Nohutannesi Ada05 bu süt parası herkese mi yatıyor? Ben bir doğum parasını biliyorum ptt den alınan 300tl yani. Süt parası da mı varmış
Nohutannesi Yaseoo hiç haberim yok acaba yatımı farketmedik mi çektik mi. Neyse çocuk yaşına geldi neredeyse olurda olursa ikinciye artık😇