RainOverMe Ruzgo35 ssk bağkur emekli sandığı fark ediyor mu acaba. Benım gectı artık 11 ay olacak 🤣 ama baskasının işine yarar belki
Nuray1 Ada05 benim eşimde aldı süt parası ama bu durumda ne yapman gerektiğini bilmiyorum istersen ara daha net bilgi alırsın
Deletedmom_64 gocebebirbayan sigortalı olarak çalışıyorsa eşiniz bebek doğmadan son üç ay sigortalı olması ve 90gün eya 120 gun prim yatması lazım sut parası alabilmek için
gocebebirbayan Deletedmom_64 eşim 2 yıldır askeri personel. 730 gündür primi var daha önceden de var dzkk da görev yapıyordu. Biz doğum parası ve çocuk parası aldık. Bunlar süt parasından farklı mı
gocebebirbayan Ruzgo35 eşim askeri personel 2 yıldır. Bize yatmış mıydı acaba 😂😅 biz çocuk parası ve doğum parası aldık
gocebebirbayan Deletedmom_64 bizim ki de iptal olmuştur o zaman eğer yatmışsa. Ama 4c liler faydalanamaz yazıyor. Biz 4c liyiz
gocebebirbayan Deletedmom_64 hakkınız yok filan yazıyor 😕 ikinci de bakarım inşallah artık kızım 6 aylık olmak üzere çok zaman geçti üstünden olsa bile 😑
Yaseoo Ada05 benimde eşimin hesabına yatmıştı tabi yattığında haberimiz yoktu parayı geri çekmişlerdi Bi numarayı aramştık 1 hafta içinde tekrr yatmıştı para 204 tlmydi öyle birseydi
Damla29 Ada05 belli bi süre sonra para çekilir hesaptan geri alamazsınız yani süt parasıda babaya yatar doğum parası anneye yatar 300 ben aldım 180 eşim aldı süt parası basvuru yapıyorsunuz gidip eşim öle yaptı