Hilal365 benim kızımdada vardı yenidoğandan itibaren 10 aylık oldu daha anca geçirebildim. Zeytinyağı kızıma hiç iyi gelmedi aksine dahada çoğalttı kaşlarıma bile inmişti. Dr larda önermiyor zaten asit içerikli olduğu için. Mustela şampuanda her çeşidini kullandım o da iyi gelmedi. Eyüp sabri tuncerin doğal zeytinyağlı şampuanı var onunla yıkıyorum iyi geldi yumuşattı normal taramayla bile kendiliğinden dökülmeye başladı. Her bebek farklı tabii bize iyi gelen size ters tepebilir. Karbonatı bende denemiştim bir şey olmuyo korkmayın ama çok sıkta yapmayın bence. 🥰 inşallah çabucak geçer