ayazasaf Serobaskan yok çekilecek bişe yok mecbur yapılacak. Aşı kartı yanınızda olması yeterli gidip veya yakınınızdaki asm yi arayıp söyleyin gün versinler. Bazı aşılar belirli günlerde açılıyor çünkü
Srhtzlyh Serobaskan ben yaptırmıştım. Önceden sağlık ocağını arayıp durumu açıkladım. Elimizde aşı olursa misafir kabul ederiz dediler😂 aşı zaten fazladan geliyormuş her sağlık ocağına.
Mom356 Serobaskan inşallah darısı benım başıma 🤲🏻 5 günden beri korse takıyorum sen ne zamana kadar kullandın göbeğim çok var benım
Handan0623 Serobaskan bende sürekli yaptırıyorum şehir dışındayım altıncı ay aşısını bende dışarıda yaptım hiçbir işlemde gerekmiyor
Tugcece Serobaskan Yapıyorlar ben bebeğimin ilk asisinda bağlı olduğum sağlık ocağında olmayıp başka ilde olan sağlık ocağına misafir giris yaparak gittim
Zynpasl Serobaskan saglik ocaģina misafir girişi yapıp kilo boy ve aşısını yaptirabilirsiniz.bayramdan ònce bende yaptirmistim…
baloglus Serobaskan Ben oğlumun bir çok aşısını yaptırdım böyle şehir dışında. Misafir olduğunuzu söyleyince yapıyorlar. Herhangi bir işlem gerekmiyor direk gidip söylemeniz yeterli.
Yaralikalp0113 Serobaskan canım hiç bir işlem yapmıyorsun bende şehir dışındayken yaptırdım kimliğini görürdüm asi kartlarını goturdum yaptılar hatta hemşiremiz eğer yapmazsa beni ara konuşurum demişti