Serobaskan Kızımın 6. Ay aşısı var ama ben şehir dışında olacağım. Bulunduğum yerdeki sağlık ocağında yaptırabilir miyim ? Bunun için hangi işlemleri yapmam gerekiyor ?
Deletedmom_29 Serobaskan 15 yıl önce kardeşime yaptırmıştık çok laf etmişlerdi binbir nazla yapmışlardı 😄
ayazasaf Serobaskan yok çekilecek bişe yok mecbur yapılacak. Aşı kartı yanınızda olması yeterli gidip veya yakınınızdaki asm yi arayıp söyleyin gün versinler. Bazı aşılar belirli günlerde açılıyor çünkü