Annesivebebesi MERAL58 Aynen bezden memnunum ama işte bu iz olayı kötü gerçekten.Büyük beden de olsa olabiliyor sanırım iz
Mandalinbebeksu Annesivebebesi valla canım ben büyük kullanıyorum bizde de iz yaptı 1 büyük aldım normale döndü şimdi 9,5-10 kg 4 numara kullanıyorum
2bebelianne__ Annesivebebesi kızım 10 buçuk aylık 8700 kg 4 numara külot bez prima premium care kullanıyorum çok memnunum külot bezden önce 5 numara cırtcırtlı bez kullanıyordum sıkıyor olabilir bir numara büyük almalısınız