Annesivebebesi Arkadaşlar oğlum doğduğundan beri premium care kullanıyorum ama özellikle bu sıralar bacaklarında çok fazla iz yapmaya başladı.Acaba sıkıyor mudur ? 2,5 aylık şuan siz kaç kiloya kaç numara kullanıyorsunuz ?
Muhasebeciana Annesivebebesi paketlerin ustundeki kilo numaralari bence tutmuyor ya kizim 10 aylik 4 numara kullaniyoruz elimizdeki bitince 5 numaraya gecmeyi dusunuyorum biraz sıkmaya basladi sanki
Thutik Annesivebebesi bizde de yapınca 2 numaraya geçtik fakat o da yaptı (5,5 kg). Aynı markanın pure serisinin 2 numarası daha yumuşak kenarlara sahipmiş ona geçtik dün en son, şimdilik iz yok 🍀
Annesivebebesi Kucuktospam Aynıyız aslında bende 7 kilo 3 kullanıyorum ama yinede baya iz oluyor anlamadım 🤷🏻♀️
Morusevenanne Annesivebebesi biz 7200 gram 3 kullanıyorduk sıkıyor gibi geldi şimdi 4 kullanıyoruz bence biraz bebeğe göre ilerleyin boyları bacak kalınlıkları farklı oluyor
Annesivebebesi Morusevenanne Sanırım bizim de 4 e geçmemiz lazım.Haklısınız bacak yapısıyla ilgili galiba
-Alp- Annesivebebesi bezin üstünde sağlı sollu iki yeşil çizgi var. Eğer cırtlar oraya kavuşmuyor ya da kavuştuğunda sıkıyorsa bir üst numaraya geçmeniz gerek demektir. Bunu öğrendiğimde aydınlanmıştım 😂 Bu arada 5.5 ay 9 kilo 3 numara kullanıyoruz.
kirlibeyazkedi Annesivebebesi elimde bi kaç tane bi beden küçük bez kalmıştı. Buradan okumuştum iç lastiğini makasla bir noktasından kesmiştim iz yapmamıştı. Öyle de yapılabilir 🤷🏻
MERAL58 Annesivebebesi ben 10 aydır kullanıyorum bebeğim 10 aylık. 5 numara kullanıyoruz. Bu süreçte bu bezin tek dezavantajı iz yapması Bi türlü engelleyemedim bende
Annesivebebesi MERAL58 Aynen bezden memnunum ama işte bu iz olayı kötü gerçekten.Büyük beden de olsa olabiliyor sanırım iz