Cagla80 yok yok panik yapma canim hepimizin basindan geciyor benimde ilk dogumumdu bende sen gibi panik yapmistim bir arkadasim hamileydi benim doktoruma gidiyordu gelsinmi hic adet olmamis diye sor demistim doktorumda gelmesine gerek yok normal olmamasi demis herkesin farkli farkli oluyor iste senin o sekil lekelenme gibi olup bitmistir benim aylar sonra oldu ilk adetim bi arkadasim ilk 1 yil hic olmadi bile kimiside aninda her ay duzenli adet gormeye bile basliyor iste