Cagla80 çok çok normal ☺️ Rahim daha yeni toparlanıyor 1 sene düzensizlik çok normal 1 sene boyunca hiç adet olmadan da geçirebilirsin o yüzden korkma ama korunma yöntemlerini doktorunla görüş bebek istemiyorsan 17 mayısta doğum yaptım 2. Çocuğum ilk bebeğimde 40 gün hatta 45 gün boyunca kanamam olmuştu hiç durmadan 1 buçuk ay sonra adet oldum aşırı derece kanamam olmuştu depent kullandım hep ilk adetim hem ağrılı hem aşırı kanamalı geçti 2-3. De düzene girdi bu sefer ben hamile kaldım bikaç ay sonra. 2. Çocuğumda lohusa kanaması bilmedim hiç 2-3 kere kanamam oldu o kadar şimdi 2 ay 7 günlük bebeğim 9 gün önce adet oldum hala kanamam devam ediyor bugün biraz azaldı tabi ilk bebeğimde ki gibi aşırı kanamam olmadı ama bu çok uzun sürdü ilaç kullandığım içinde adet kanaması mı ilaçtan kaynaklı mı anlayamadım birdahaki ay anlarım artık o yüzden hiç korkma ama korunmayı ihmal etme 🙏