BARANN24 canım burada genelde bir şey yok denmiş ama 6. Ayda en azından destekli olarak biraz da olsa oturması gerekiyor. Benim kızım doğduğundan beri fizyoterapi alıyor o yüzden oldukça hakimim konuya. Muhakkak bir çocuk nöroloğu ve pediatrik fizyoterapist ile görüşün. Erken müdahale çok önemli. Bir şey yoksa içiniz rahatlar en azından.